Στέλεχος Εμπορίας, Διαφήμισης και Προώθησης Προϊόντων (Marketing)

Οι απόφοιτοι και απόφοιτες των ΣΑΕΚ ειδικότητας «Στέλεχος Εμπορίας, Διαφήμισης και Προώθησης Προϊόντων (Marketing)» με τις εξειδικευμένες γνώσεις και δεξιότητες που αποκτούν κατά την εκπαίδευσή τους, εφαρμόζουν την επιστήμη και τις τεχνικές του Marketing για να υλοποιήσουν αποτελεσματικά τα προγράμματα και τις αποφάσεις των ανωτέρων στελεχών που αναφέρονται στον σχεδιασμό και ανάπτυξη προϊόντων, στην προώθηση και προβολή τους, καθώς και στην επιλογή και ανάπτυξη των δικτύων διανομής και διάθεσης των προϊόντων.

  Στέλεχος Εμπορίας, Διαφήμισης και Προώθησης Προϊόντων (Marketing)-image
Γνώσεις και δεξιότητες
  • Βασικές αρχές επικοινωνίας
  • Βασικές αρχές μάρκετινγκ
  • Αρχές δημιουργικής γραφής
  • Αρχές διαπροσωπικής επικοινωνίας
  • Αρχές μαζικής επικοινωνίας
  • Γνώση προγραμμάτων επεξεργασίας κειμένων
  • Ηθική στα μέσα επικοινωνίας
  • Αισθητική στα μέσα επικοινωνίας
  • Μέθοδοι επικοινωνιακής έρευνας
  • Τυπικές γνώσεις διάγνωσης αναγκών πελατών
  • Βασικές γνώσεις διαπραγματεύσεων
  • Τεχνικές παραγωγής
  • Τεχνικές παρουσιάσεων
  • Δημόσιες σχέσεις
Προοπτικές σταδιοδρομίας

Τα Στελέχη Εμπορίας, Διαφήμισης και Προώθησης Προϊόντων (Μarketing) απασχολούνται κατά κανόνα σε Τμήματα ή Διευθύνσεις της εμπορικής λειτουργίας, των επιχειρήσεων του δημοσίου ή ιδιωτικού τομέα και σε διαφημιστικές εταιρείες. Ειδικότερα, μπορούν να εργαστούν είτε ως μισθωτοί είτε ως ελεύθεροι επαγγελματίες σε:

  • Εμπορικές και βιομηχανικές επιχειρήσεις
  • Εταιρείες παροχής υπηρεσιών (ξενοδοχεία, τουριστικά γραφεία, εταιρείες τηλεπικοινωνιών, νοσοκομεία, εκπαιδευτήρια, εταιρείες consulting, κ.ά.)
  • Τράπεζες
  • Δημόσιες επιχειρήσεις και οργανισμούς
  • Μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς
  • Διαφημιστικές εταιρείες, εταιρείες δημοσίων σχέσεων, ερευνών αγοράς και δημοσκοπήσεων
  • Media shops
  • Εφημερίδες και περιοδικά, ραδιόφωνο, τηλεόραση
  • Εταιρείες web design και e-commerce

Μαθήματα

  • ΓΕΝΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ Ι, ΙΙ
  • ΔΙΚΑΙΟ Ι, ΙΙ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ι,ΙΙ
  • ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ Ι,ΙΙ
  • ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ι,ΙΙ
  • ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ
  • MARKETING
  • ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΙΜΕΝΟΥ (H/Y)
  • ΕΡΕΥΝΑ MARKETING
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ -ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ
  • MARKETING ΛΙΑΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ- ΧΟΝΔΡΕΜΠΟΡΙΟΥ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΗΣ ΔΙΑΝΟΜΗΣ
  • ΔΙΟΙΚΗΣΗ -ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΩΛHΣΕΩΝ
  • ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
  • ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ & ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ MARKETING (MARKETING PLAN)
  • ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΩΝ MARKETING
  • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΑΜΕΣΟΥ MARKETING ΠΡΟΩΘΗΣΕΩΝ- ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
  • ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΓΡΑΦΕΙΟΥ
  • ΔΙΕΘΝΕΣ MARKETING
  • MARKETING ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
  • ΔΙΟΙΚΗΣΗ MARKETING
  • ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΦΥΛΛΑ (SPREAD SHEETS – H/Y)
  • ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ

Σχολές Ειδικότητας

Η ειδικότητα Στέλεχος Εμπορίας, Διαφήμισης και Προώθησης Προϊόντων (Marketing) παρέχεται στις παρακάτω σχολές: